Een nieuw logo, een nieuwe website, een frisse blik op morgen
17 jul 2017

Een nieuw logo, een nieuwe website, een frisse blik op morgen

Het hele Progreso team is trots en enthousiast om ons nieuwe logo en nieuwe website aan u voor te stellen. Vanwaar deze switch? In tijden van tinder leek het ons belangrijk onze positionering extra helder te zetten, ons aanbod zo eenvoudig mogelijk te presenteren en de nodige frisheid te brengen in evoluties die nooit zullen af zijn. Dit is dan ook de betekenis van ons nieuw logo: een waardevolle partner zijn voor organisaties die evolueren naar morgen, wetende dat de opdracht nooit ‘af’ zal zijn en vernieuwing een constante drijfveer is.

Met het oog op duurzaamheid en zingeving hebben we ervoor gekozen om van onze lokale verankering een argument te maken: “Progreso, HR software Made in Belgium”.

Onze klanten zijn van alle formaten, van alle sectoren en van alle types van geografische inplanting, maar verdienen allen onze nabijheid, een aanspreekbaar contact, een luisterend oor, een snelle actie.

We wensen met deze statement onze positionering kracht bij te zetten en in het zeer brede veld van aanbieders hiervan dé differentiator te maken.

 

Uw appreciatie van onze nieuwe website? Meer weten over onze visie? Of zin in een kleine brainstorm? We maken graag tijd!

Contacteer marianne.dobbels@progreso.be